Share-minator

A Discovery bemutatja a 2021-es olimpia legfontosabb tudnivalóit

2021. április 27. - shareminator

A Discovery bemutatja a 2021-es tokiói olimpiai játékok himnuszát és új formátumait a visszaszámlálás közeledtével.

  • Ezúttal is az Eurosport lesz az európai olimpiai közvetítések otthona
  • Olimpiai Játékok- Home of the Olympics – új műsor formátum a tokiói felkészülésről
  • Az új olimpiai himnusz, az Oscar-díjas Steven Price szerzeménye
  • Andrew Georgiou: „Az izgalmas, új és exkluzív formátumaink és sorozataink csak a kezdetet jelentik. Alig várjuk, hogy elmesélhessük az igazán fontos olimpiai történeteket is.

picture_1.jpg
Forrás: Discovery


Európa-szerte több millió sportrajongó kerülhet közelebb az idén megrendezendőt Nyári olimpiai játékokhoz a Discovery új műsorformátumaival, valamint a sportesemény vadonatúj himnuszának bemutatásával, amely az idei nyár slágere lehet.

A magával ragadó történetmesélés, az innovatív tartalom és a páratlan szakértelem révén máshol elérhetetlen olimpiai élményeket kínál az Eurosport a nézők számára. Az Eurosport élőben biztosít hozzáférést minden kihagyhatatlan pillanathoz, minden éremhez, és minden hőshöz, ezáltal a rajongóknak lehetőségük lesz egy személyre szabott olimpiai élményre.

Az Olimpiai játékok közvetítésének otthonaként az Eurosport az egyetlen hely, ahol minden kihagyhatatlan pillanatot átélhetnek a nézők, így a Discovery lokalizált közvetítése minden eddiginél közelebb hozza majd a rajongókat nemzeti hőseikhez.

Semmi sem hozza össze jobban a világot, mint az Olimpiai játékok. A kialakult helyzetből adódóan az idei nyári játékok az egyik legfontosabb és kulturális szempontból legjelentősebb momentumnak ígérkezik, amely az emberség és a kollektív küzdőszellem ünnepét hirdeti – mondta Andrew Georgiou, az Eurosport és a globális sportjogi és sportmarketing-szolgáltatások, majd hozzá tette:

Az Eurosport elmeséli a legfontosabb történeteket, amelyek valóban számítanak az Olimpiára vezető úton, az új és exkluzív formátumunk és sorozatunk révén közelebb hozza a sport hőseit rajongóikhoz. A Discovery páratlan csatornája, az Eurosport, a játékok során Európa legnagyobb közönségét vonzza a képernyők elé, valamint az egyetlen hely, ahol minden kihagyhatatlan pillanat, megszerzett érem és hős elérhető lesz majd az eddigi legátfogóbb olimpiai játékok részeként.”

Eurosport Originals az Eurosporton

A februárban elindított Trailblazers sorozat kiegészítéseként a 100 days to go keretében az Eurosport 1 az Olimpiai Játékok különleges estjének ad otthont, amelynek keretében vadonatúj műsorok premierjeit élvezhetik majd a nézők, így hozva közelebb őket hőseikhez.
Az Olimpiai Játékok – Home of the Olympics műsorában az Eurosport két megbecsült szakértője összehasonlítja az olimpiai korszakok legnagyobb ikonjait. A nyolc epizódból álló sorozatban Usain Bolt és Carl Lewis mellett Mark Spitzről és Michael Phelpsről lesz szó. Továbbá láthatjuk a tenisz világ ikonjait, Steffi Grafot és Serena Williamset, majd a középtávú guruk, Mo Farah és Haile Gebrselassie, valamint a legendás hétpróbázók, Jackie Joyner-Kersee és Jessica Ennis-Hill összehasonlítására kerül sor.

Új himnusz egy új korszakhoz

A kizárólag a Discovery számára gyártott 100 days to go műsor keretén belül a rajongók most először kapnak betekintést az új olimpiai himnusz megalkotásának folyamatába. Az Oscar-díjas zeneszerző, Steven Price – aki a Gyűrűk Ura és az Öngyilkos osztag zenéjét szerezte – a világ vezető szimfonikus zenekaraként elismert Londoni Szimfonikus Zenekarral együttműködve vette fel a négyperces himnuszt az ikonikus Abbey Road Studios-ban.

Az új himnusz szemlélteti mindazokat az érzelmeket és pillanatokat, amelyeket a sportolók és a rajongók egyaránt megtapasztalnak a játékok felé vezető úton. A zeneművet megnyitó zongora vezérelt szegmens tökéletes szinonimája a várakozással teli légkörnek, majd a himnusz folyamatosan felépülő és felgyorsuló tempója jelzi, ahogy elérkeztünk a Játékokhoz.

A himnusz „nyugodt” szakasza a 100 days to go promóciós videójában is visszaköszön, ezzel megalapozva a végső előkészületek hangulatát. A lenyűgöző zeneműről készült klipeket a rajongók intrókon és outrókon hallhatják majd az Eurosport platformjain a játékok előtt és alatt. Az idei játékokon túl a himnusz ismét felbukkan majd a 2022-ben esedékes pekingi Téli Olimpiai Játékok, majd a 2024-es Párizsi Nyári Olimpiai Játékok közvetítése során is, ezzel összehangolva a tévéképernyőkön megjelenő, olimpiához köthető tartalmakat.
Érdekes kaland útján született meg a végleges mű. A dal kezdete az olimpia energiájáról és izgalmáról szól, egy kis rejtélyről, majd az egyén útjáról, arról a csendes kis pillanatról, amikor úgy érzed, hogy valaki elérkezett a nagy pillanathoz. Tehát a lényege az volt, hogy megtaláljam ezeket a témákat, és sikerüljön őket egy négy perces, folyamatos darabként felépíteni. Ez egy olyan kaland volt, amelyben megpróbálsz egy történetet nagyon kicsiben elmesélni, de mégis úgy, ahogy azt egy filmben tennékmondta az új himnusz megalkotója, Steven Price, aki a Gravitáció című művével Oscar-díjat nyert.

A Discovery nyári olimpiai játékok közvetítéséről:

Az olimpiai játékok otthonaként Európában az Eurosport lesz az egyetlen hely, ahol minden kihagyhatatlan pillanatot átélhetnek a nézők, a Discovery lokalizált lefedettsége pedig minden eddiginél közelebb hozza a rajongókat nemzeti hőseihez. A rajongók emellett a kívánt módon választhatják ki a számukra fontos 33 különböző sportág 339 eseményét az online, mobil vagy lineáris adás között.

Az Eurosport Tokyo 2020 eseményt a díjnyertes vegyes valóságú Eurosport Cube fogja közvetíteni. Az eredeti Cube a téli olimpiai játékok alatt debütált Pekingben, majd a US Open, a Roland-Garros, valamint az idei Ausztrál Open Grand Slam teniszesversenyek során még jobb közvetítést biztosított a rajongók számára. A Tokyo 2020 folyamán az új és továbbfejlesztett Cube stúdió részleteivel a Games-time előtt találkozhat majd a nagyközönség.

Ahogy azt az eredeti 500 Days to Go-nál 2019 márciusában bejelentették, a Discovery és az Eurosport sokkal több lesz, mint egy műsorszolgáltató, és kulturális összekötőként működik majd a Tokyo 2020 részeként. A korábban kiadott Eurosport Tokyo 2020 márkajelre építve a Discovery és az Eurosport létrehozott egy egyedi vizuális nyelvet, releváns sport-ikonográfiával a sport és a kultúra kihangsúlyozása és összekapcsolása érdekében.

Eurosport

Az Eurosport az európai sportrajongók első számú választása, a legnagyobb sporteseményeken keresztül köti össze a rajongókat és a sportolókat. Az olimpiai játékok európai otthonaként a 2018-as pjongcsangi téli olimpia élményét rekordszámú nézőnek közvetítette a lokalizált lineáris és digitális Eurosport-platformokon. A kerékpársportok, a Grand Slam tenisztornák és a téli sportok otthonaként az Eurosport 1 és Eurosport 2 csatornák összesen 246 millió kumulatív előfizetőt érnek el Európa, a csendes-óceáni térség, Afrika és a Közel-Kelet 75 országában. Az Eurosport.com az európai kontinens első számú sporthonlapja, havonta több mint 30 millió egyedi felhasználóval. Az Eurosport (iOS és Android) alkalmazás az egyetlen, ahol az Eurosport bármikor nézhető, mobilon és tableten is. Az Eurosport Event a nemzetközi sportesemények promóciójának és menedzselésének specialistája. További információ: corporate.eurosport.com  

Discovery Channel

A Discovery Channel elkötelezett, hogy a legmagasabb színvonalú dokumentumfilmeket hozza el nézőinek, melyek szórakoztató formában mutatják be a világ csodáit és sokszínűségét. A csatorna 224 országban elérhető kínálata változatos és magas minőségű tartalmakat kínál, így egyaránt megtalálhatóak a tudományos, technológiai, történelmi és kalandfilmes műsorok is.

Discovery Communications

A Discovery (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) világszerte vezető a valóságon alapuló szórakoztatásban, minőségi tartalmakkal elégíti ki a kíváncsiságot, szórakoztatja, tájékoztatja és inspirálja közönségét és rajongóit. Évente 8000 óra eredeti tartalmat kínál, több műfajban vezetőként. Összesen 3 milliárd előfizetőt ér el 220 országban és területen. Minden képernyőn és platformon kiszolgálja nézőit, az olyan TV Everywhere termékektől kezdve, mint a GO portfólió alkalmazások és a Discovery Kids Play a direct-to-consumer streamingszolgáltatásokon keresztül, mint az discovery+, Food Network Kitchen és a Motor Trend OnDemand, a Group Nine Media digitális és közösségi tartalmaiig; jelentős természettörténeti és ténybeli tartalmi partnerségben áll a BBC-vel; és stratágiai együttműködést kötött a  PGA TOUR-val a golf nemzetközi otthonának megteremtése érdekében. A Discovery portfólió része több prémium márka – a Discovery Channel, a HGTV, a Food Network, a TLC, az Investigation Discovery, a Travel Channel, MotorTrend, az Animal Planet és a Science Channel; az Amerikai Egyesült Államokban és a hamarosan megjelenő több platformos Magnolia Network Chip és Joanna Giains-sel, valamint az OWN: Oprah Winfrey Network, a Discovery Kids Latin-Amerikában, illetve az Eurosport, a helyi prémium sportesemények vezető szolgáltatója és az olimpia otthona Európában. További információ: www.corporate.discovery.com és @DiscoveryIncTV a közösségi médiában.

A bejegyzés trackback címe:

https://share-minator.blog.hu/api/trackback/id/tr416515340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása