Share-minator

Gundel Takács Gábor az ATV-n tér vissza

2021. május 28. - shareminator

Az ATV-n szeptemberben indul a Géniusz című napi kvízshow.

gundel.jpg

Kép forrása: 24.hu

Az ATV ma reggeli közleményéből a Géniusz kapcsán kiderül, hogy a műsor egy párbaj lesz, ahol nem elég tudni a választ, de az ellenfeleket is le kell győzni, és minden egyes pontért valóban meg kell küzdeni.

A Géniuszban mindig két játékos áll egymással szemben, és aki alulmarad, rögtön kiesik a játékból. A párbajgyőztes viszont újabb kihívót kap. Csak az nyerhet, aki kevesebbet hibázik, mint bármelyik ellenfele.

„Közel 3 év kihagyás után fogok újra kvízműsort vezetni. Ez a műfaj a szívemnek nagyon kedves.  Kifejezetten fontosnak tartom, hogy legyenek  tudásalapú klasszikus vetélkedők. Hiszek abban, hogy van olyan társadalmi réteg, aki igényli ezt a műsortípust és élvezi, hogy próbára teheti a tudását. Egyre kevesebben néznek tévét, és az igényes vetélkedőkkel vissza lehet hozni nézőket a képernyő elé. A Géniusz olyan műsor lesz, ami nagyon kell a televíziós piacra. 2017 óta vagyok szabadúszó és igazából nyitott vagyok bármilyen csatornán olyan műsorra, ami nekem való és van kedvem csinálni is. Az alapján döntök, hogy mi áll jól nekem, miben vagyok önazonos. Amikor az ATV vezetősége megkeresett a  Géniusz című vetélkedővel,  tetszett a műsor és örömmel vállaltam el, hogy ebben a projektben részt veszek. Számomra fontos, hogy egy műsor értéket közvetítsen és nekem nagyon lényeges, hogy ne legyen politikai tartalma” – nyilatkozta Gundel Takács Gábor, a Géniusz műsorvezetője.

A Géniusz szeptembertől minden hétköznap este látható lesz a csatornán.

 

 

Felhasznált források:

https://media1.hu/2021/05/28/gundel-takacs-gabor-lesz-az-atv-geniusz-cimu-uj-musoranak-musorvezetoje/

A bejegyzés trackback címe:

https://share-minator.blog.hu/api/trackback/id/tr3116574476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása