Share-minator

Sokan nézték a Magyarország – Izland labdarúgó mérkőzést csütörtök este

2020. november 14. - shareminator

Szépen szerepelt a 18-49 éves férfiak között a csütörtök este az M4 Sporton közvetített Magyarország – Izland labdarúgó meccs. A győzelem sportértéke mellett, – nevezetesen, hogy ezzel kijutott az Európa-bajnokságra a válogatott – nézettségi szempontból is jól sikerült este volt - írta meg az…

Tovább

November 15-től december 15-ig ingyenesen elérhető a National Geographic csatorna teljes műsorkínálata a mindigTV-én

Egy egész hónapon át ingyenesen lesz elérhető a National Geographic csatorna teljes műsorkínálata. A díjmentes időszakban, visszarepülve az időben az ókori Egyiptomban találhatjuk magunkat és megtudhatjuk miről mesél Tutankhamon fáraó szarkofágja, de láthatjuk az óceán mélyén rejlő hajóroncsokat is,…

Tovább

Új évaddal visszatér a VIASAT3-ra a Feleségek luxuskivitelben

A VIASAT3 egyik legnépszerűbb saját gyártású műsora, a Feleségek luxuskivitelben 4. évada november 30-án, 21 órakor visszatér a képernyőre. Az új évad ismét négy epizódon keresztül szórakoztatja majd a nagyérdeműt. Drámából és meglepetésekből most sem lesz hiány, sőt egy új Feleség tovább fokozza…

Tovább

Jön a jubileumi ValóVilág10 powered by Big Brother az RTLII-n

A 10., jubileumi ValóVilág10 powered by Big Brother ismét az ország legmenőbb, legfurcsább és legextrémebb arcaival várja a nézőket - írta meg az RTL Klub Sajtószoba. Forrás: RTL Klub Sajtószoba A 2002-ben elkezdődött Való Világ széria üstökösként száguldott végig a magyar média egén, és azóta…

Tovább

A Sztárban Sztár hetedik évada a legnézettebb adással búcsúzott a nézőktől

A Sztárban Sztár november 8-i döntője a hetedik évad legnézettebb adása volt, a műsor a 18-59 évesek körében 542 ezres, míg a teljes lakosság 1 millió fölötti átlagos nézőszámmal búcsúzott – írta meg a TV2 Sajtószoba.  Vasárnap befejeződött az augusztus 30-án indult Sztárban Sztár, és az évadot…

Tovább

2020 első tíz hónapjában a TV2 volt a legnézettebb csatorna

Mindhárom kiemelt célcsoportban piacvezető a TV2, csatorna és csoportszinten egyaránt*Az év első tíz hónapjának teljes napra vonatkozó átlagos közönségaránya alapján, a három fő korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) a TV2 végzett az első helyen a nézettségi versenyben. Emellett 2019 után eddig…

Tovább
süti beállítások módosítása