Share-minator

A Sztárban Sztár hetedik évada a legnézettebb adással búcsúzott a nézőktől

2020. november 10. - shareminator

A Sztárban Sztár november 8-i döntője a hetedik évad legnézettebb adása volt, a műsor a 18-59 évesek körében 542 ezres, míg a teljes lakosság 1 millió fölötti átlagos nézőszámmal búcsúzott írta meg a TV2 Sajtószoba. 

Vasárnap befejeződött az augusztus 30-án indult Sztárban Sztár, és az évadot átlagosan a 18-59 éves nézők 18,9%-a, a 18-49 évesek 18,0%-a választotta esti szórakozásként. Így a műsort magasan több néző választotta, mint az RTL Klub azonos idősávját (A18-59: 15,4%; A18-49: 16,5%). A döntő mind a két korcsoportban a hét legnézettebb műsora volt. A 18-59 évesek körében több mint félmillióan nézték (542 ezer), ami a korcsoport nézőinek 21,9%-a, azaz 7,3 százalékponttal többen, mint az RTL Klub azonos idősávját (14,6%). Kimagasló eredményt ért el a 18-49 évesek körében is, a korcsoport nézőinek 20,4%-a választotta, és így 5,7 százalékponttal többen, mint az RTL Klub azonos idősávját (14,7%).

17c4f349411e769b174b5b11ee72d5db_600.jpg

Forrás: TV2 Sajtószoba

A műsor sikerének bizonyítéka az egész napra és a főműsoridőre gyakorolt hatása, hiszen a műsor napjain átlagosan mind a két idősávban a TV2 csatorna volt a legnézettebb a 18-59 évesek és a 18-49 évesek körében is. A múlt héten a konkurens csatornán futó Álarcos Énekes ismét alulmaradt a versenyben, hiszen a november 8-i adás a 18-59 évesek körében 18,1%-os nézői részesedést ért el, így 2,5 százalékponttal alulmaradt a TV2 azonos idősávjával szemben (20,6%). A 18-49 évesek körében is kevesebb nézőt tudott magához vonzani, mint a TV2, így ebben a korcsoportban is 0,7 százalékponttal alulmaradt (RTL Klub: 18,5% vs. TV2 azonos idősáv: 19,2%). 

„A Sztárban Sztár hetedik évada sok szempontból hihetetlen volt, de főleg a nagy érzelmek miatt. Elnyerte a magyar közönség szívét, és uralta a vasárnap esti nézettségi versenyt. Döntő adásával pedig mindhárom kiemelt célcsoportban megelőzte az Álarcos Énekest.” – tette hozzá Pavel Stantchev a TV2 Csoport vezérigazgatója. 

Az RTL Klub új műsora, az Életünk története második részével a nézői részesedést tekintve az első epizód után november 8-án vasárnap este is alulmaradt, hiszen a műsort a 18-59 éves nézők 8,7%-a választotta, míg a TV2 azonos idősávját 13,6 százalékponttal többen, 22,3%. A fiatalabb, 18-49 éves korcsoportban is hasonlóan nagy különbséggel nyert a TV2, hiszen az RTL Klubbon futó műsor a korcsoport nézőinek csupán 7,7%-át nyerte meg, míg az azonos idősávban a TV2 21,4%-ot.

e4ac4141c9672eb1be32fb0f18ba55c9_600.jpg

Forrás: TV2 Sajtószoba

A Dancing with the Starsban még zajlik a sztárok versenye a legjobb táncos címéért, és a múlt héten ismét sok néző volt kíváncsi a produkciókra így a műsornak köszönhetően a TV2 ismét megnyerte a szombati főműsoridős nézettségi versenyt a 18-59 évesek körében. A korcsoportban a nézők 17,3% választotta, a 18-49 évesek körében 15,8%, és ezekkel az eredményekkel mind a két korcsoportban nyert az RTL Klub azonos idősávjával szemben.


Forrás: TV2 Sajtószoba http://sajtoszoba.tv/index.php?m=friss&id=1478
*Átlag nézői részesedés: Teljes nap, 2020.11.07-11.08.
Live+as live adatok
Főműsoridő=18:00-22:59
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás

A bejegyzés trackback címe:

https://share-minator.blog.hu/api/trackback/id/tr9216280406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása