Share-minator

Az elmúlt héten a hétköznap estéket az RTL Klub, a hétvégét a TV2 nyerte

2020. november 04. - shareminator

Az elmúlt héten a 18-49 évesek körében főműsoridőben és teljes napot tekintve is az RTL Klub, csoportszinten pedig az RTL Magyarország nyerte a nézettségi versenyt – írta meg az RTL Klub Sajtószoba. 

Összességében az RTL Klub nyerte a hetet a nézettségi versenyben,de az átlagok egészen eltérő hétköznapi és hétvégi teljesítményt takarnak. A 44. héten főműsoridőben mind az RTL Klub, mint pedig az RTL Magyarország bizonyult nézettebbnek a 18-49 évesek körében. A Drága örökösök ezúttal sem talált kihívóra: a sorozat aktuális epizódjai 17,3%-os közönségaránnyal futottak. A Házasodna a gazda is magabiztosan nyerte saját sávját a fő kereskedelmi célcsoportban: heti átlagban 16,1 SHR%-ot ért el. 
rtl_magyarorszag_logo.jpg

Forrás: RTL Klub Sajtószoba 

Vasárnap este az Álarcos énekes 19,9%-os közönségarányával nyerte saját sávját és egyúttal a hét legnézettebb műsorszáma lett a kereskedelmileg legfontosabb célcsoporton.

Hétfőtől péntekig továbbra is nagyon jelentős az RTL Klub főműsoridős előnye: 15,4 százalékot tett ki a közönségarányuk, miközben a TV2-é 9,4 százalékot. A hétvégén viszont ismét jobban szerepelt a TV2. A szombat estét fölényesen nyerték 16,7 százalékos share-rel, a 7,8 százalékos közönségarányt elérő RTL Klub előtt. A vasárnapi főműsoridő ennél szorosabb versenyt hozott, de 18,4 százalékos share-rel ezt is nyerte a TV2 a 14,6 százalékos RTL Klub előtt.

A TV2-n a Mintaapák is erősödött. Az átlagos nézőszámuk 159 ezerről 171 ezerre, a közönségarányuk pedig fél százalékponttal nőtt. 

Szombat este nagyon jól teljesített a TV2, az RTL Klub pedig kifejezetten gyengén. A TV2-n a Dancing with the Stars 279 ezres nézőszámot produkált a 18-49 éveseknél, ami némi növekedést jelent a korábbi heti 271 ezer nézőhöz képest. A táncos show uralta a műsorsávját. 

A vasárnap estét is nyerte a TV2, de ezen belül az RTL Klubon futó Álarcos énekes a saját sávjában több nézőt vonzott, mint a Sztárban sztár. Az Életünk története első része 10,3 százalékos share mellett 170 ezer 18-49 éves nézőt szögezett a képernyők elé.

Más produkció áll a 18-49 éves és a teljes lakosságos műsoros toplista élén. A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Klub Álarcos énekese volt a hét legnézettebb műsora (361 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a TV2-s Sztárban sztár (901 ezer nézővel) végzett az élen. 


Forrás:

Mmonline.hu: https://www.mmonline.hu/cikk/nezettseg-teren-a-vasarnap-hozott-izgalmat/

RTL  Klub Sajtószoba: http://rtlklub.sajtoklub.tv/index.php?a=news&id=12269
Marketing és Kommunikációs Igazgatóság

Nielsen Közönségmérés, 18-49, 4+; SHR%, live+aslive+vendég - live+kumulált tsv+ vendég; főműsoridő (1900-2259), teljes nap; 44. hét és teljes októberi hónap
Forrás: Gemius Prism, 4+, RTL Most, RTL.hu web és app Total Video View
2020. 11. 02-án lekért adatok alapján

Nielsen Közönségmérés, RTL Magyarország ( 8 csatorna); 18-49 live+kumulált tsv, shr%; Főműsoridő (1900-2259); teljes nap; 2020.10.01-2020.10.31 között.
2020. 11. 02-én lekért adatok alapján

 

A bejegyzés trackback címe:

https://share-minator.blog.hu/api/trackback/id/tr216273328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása