Share-minator

Továbbra is a TV2 a legnézettebb csatorna

2020. december 04. - shareminator

2020 – az év első tizenegy hónapjának nézettségi eredményei alapján – kétségtelenül a TV2 Csoport éve, hiszen három korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+)* mind a csatornák, mind a csatornacsaládok versenyében piacvezető – közölte a TV2 Sajtószoba.

Novemberig bezárólag a nézettségi eredmények átlagát tekintve a TV2 csatorna nézői részesedése a 18-59 évesek körében 9,1 százalék, a 18-49 évesek körében 8,9 százalék és a 4 éves vagy annál idősebbek körében pedig 11,0 százalék volt. Ezzel az eredménnyel, megelőzve fő konkurensét az RTL Klub csatornát, mind a három korcsoportban a TV2 a legnézettebb csatorna 2020-ban. 

39e5fef36ea1918576e38f87d81c7c56_600.jpg

Forrás: TV2 Sajtószoba

A Sztárban Sztár színpadán november 8-án, vasárnap elérkezett a végső megmérettetés és a hírességek utoljára bújtak ismert előadók bőrébe. A döntőt nagy figyelem övezte, a 4 éves vagy annál idősebbek körében több, mint egy millió (1 023 ezer), a 18-59 évesek körében pedig több mint félmillió (542 ezer) nézőt ültetett le a tévék képernyője elé, és ezekkel az eredményekkel mind a két korcsoportban a novemberi hónap legnézettebb műsora címet is bezsebelte**. 

eva_7496.jpg

Forrás: TV2 Sajtószoba

A műsor idősávját a Nicsak ki vagyok? – A rejtélyek színpada második szériája vette át, amelynek hirtelen nehéz környezetben kellett helytállnia. Az RTL Klub képernyőjén már hetek óta zajlik a nyomozás, így minden erőre szüksége volt a műsornak, hogy a nézők figyelmét meg tudja nyerni magának. Habár az első rész még nem tudott nagyobb nézői részesedést kiszakítani magának, a november 29-én leadott második epizód már tudta növelni nézettségét és ezzel a nézői részesedését is a 18-59 évesek körében. 

Az RTL Klub novemberben, vasárnap esténként elindította új műsorát az Életünk történetét, ami az idősávjában alulmaradt a TV2-vel szemben, hiszen míg a műsornak az öt hétvégi epizódja a 18-59 évesek körében átlagosan 9,4 százalékos nézői részesedést ért el, addig a TV2 azonos idősávja 15,5 százalékot. Hasonló eredmények születtek a 18-49 évesek körében is, a műsort átlagosan a nézők 9,1 százaléka választotta, míg a TV2 azonos idősávját 5,5 százalékponttal többen, 14,6 százalék.

2d2eeea9e11efd0c9dbbb1d22dc6e852_600.jpg

Forrás: TV2 Sajtószoba

Dancing with the Stars – Mindenki táncol sikere novemberben is töretlen, hiszen ebben a hónapban is minden epizód mind a három fő korcsoportban főlényesen nyerte idősávját (A18-59, A18-49, A4+). Az eddig sugárzott epizódok a 18-59 éves nézők átlagosan 18,6 százalékát, a 18-49 évesek 17,9 százalékát és 4 éves vagy annál idősebbek 22,9 százalékát mondhatja magáénak. Ezzel szemben az RTL Klub csatorna azonos idősávja alacsonyabb (9,6 százalékos, 10,0 százalékos és 8,2 százalékos) részesedést ért el. 

3c551cd8ebe4aea502f621718f97abe2_600.jpg

Forrás: TV2 Sajtószoba

A TV2 új kalandreality műsorában két sztárcsapat indult versenybe a vidéki élet útvesztőjében. A Sztárban Sztár fináléját követően, november 15-én vasárnap debütált az egyébként hétköznap esténként futó Farm VIP, amely kirobbanó sikert hozott. Az első epizódot a teljes lakosságon belül (A4+) kicsivel több, mint egy millióan nézték (1009 ezer), amely a tévénézők 20,9 százalékát jelenti. A másik két fő korcsoport tekintetében, a 18-59 éves nézők 18,2 százaléka, a 18-49 éves nézők 17,7 százaléka választotta ezt a műsort, így ezekkel az eredményekkel fölényesen nyerte az idősávját a fő konkurens csatornával szemben (RTL Klub azonos idősáv: A4+ 16,3%; A18-59 15,6%; A18-49 16,8%).

99998341.jpg

Forrás: https://tv2.hu/data/files/99998/99998341.jpg 

A 18-59 éves nézők közül átlagosan 11,3 százalék volt kíváncsi a Farm VIP este 10 óra után kezdődő kísérőműsorára, a Farm, ahol éltünk-re, ahol a nézők plusz információkat tudhatnak meg a műsorban zajló események hátteréről. 

Az este 6 órakor kezdődő Tények és az azt követő Tények Plusz novemberi átlag nézői részesedése megbízhatóan hozta a tőlük megszokott jó eredményeket, a 18-59 éves tévénézők átlagosan 16,2 százaléka választotta a Tényeket, és 13,3 százalékuk a Tények Pluszt. A hétköznap reggel 6 óra 18 perckor kezdődő Mokka és 8 óra 45 perckor kezdődő Mokkacino sikere novemberben is töretlen. A Mokka novemberben is átlagosan 7,0 százalékponttal magasabb közönségarányt ért el (14,4 százalék) a 18-59 évesek körében, mint az RTL Klub azonos idősávja (7,4 százalék). 

 

Forrás: TV2 Sajtószoba

http://sajtoszoba.tv/index.php?m=friss&id=1481 

*2020.01.01-11.30. időszakra vonatkozó átlag SHR%, All Day, Célcsoport: A18-59, A18-49, A4+
**Toplista: A Nielsen által program szinten mért csatornák összes 10 percnél hosszabb műsora, AMR szerint, 18-59 és 4 éves vagy annál idősebbek körében
***2020.10.19 - 2020.11.15 20:30 - 21:59 Hétköznapok
Live + As live adatok
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás 

A bejegyzés trackback címe:

https://share-minator.blog.hu/api/trackback/id/tr516317976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása